| | HZ - Croatia | |
| | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: HZ - Croatia Lun 23 Dec 2019, 23:21 | |
| In timp ce noi avem aici pe forum o lista cu racordurile desfiintate, Croatia a construit o linie de ferata care in sens mai larg evita o rebrusare
https://www.railwaygazette.com/infrastructure/croatian-cut-off-line-opened/55427.article
si mai fac o modernizare si electrificare
https://www.railwaygazette.com/news/vinkovci-vukovar-electrification-contract-signed/55429.article |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: HZ - Croatia Dum 04 Apr 2021, 20:20 | |
| Cica cehii au rezervat 15000 de locuri la RegioJet pentru Croatia.
Mai discuta si ca locurile care se elibereaza in Croatia sa fie vindute pentru traseu intern in Croatia.
https://www.fiuman.hr/regiojet-prodao-vec-15-000-karata-za-vlak-iz-ceske-prema-hrvatskoj/ |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: HZ - Croatia Dum 04 Apr 2021, 20:40 | |
| RegioJet au achizitionat cateva avioane, incep si pe partea aviatica.
Bravo lor domnule, bravo!
Poate ajung si prin RO, doar asa poate mai vedem si noi un tren Praga-Romania si cine stie poate chiar Bulgaria si Grecia, nu ar fi rau sa fie un tren Praga-Bratislava-Budapesta-Craiova-Sofia-Salonic, chiar ar avea un traseu minunat si sa se foloseasca noul pod de la Calafat-Vidin de un tren nu de un amarat de dezastro. A vrut UE pod nou RO-BG si nu suntem in stare sa avem un tren normal international, nici bulgarii nu se agita sa aibe macar un tren calumea, de fapt Bulgaria e cam izolata feroviar din punct de vedere tren international. Trenul ala SERDIKA trebuia mentinut indiferent de cati calatori avea, aia 5-10 cati erau 20, trebuia sa fie mentinut in circulatie! Si chiar Sofia-Praga cu legatura din Sofia spre Istanbul si Salonic! |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1620 Varsta : 52 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4491 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: HZ - Croatia Dum 04 Apr 2021, 22:53 | |
| - Nesebar a scris:
- Poate ajung si prin RO, doar asa poate mai vedem si noi un tren Praga-Romania si cine stie poate chiar Bulgaria si Grecia, nu ar fi rau sa fie un tren Praga-Bratislava-Budapesta-Craiova-Sofia-Salonic, chiar ar avea un traseu minunat si sa se foloseasca noul pod de la Calafat-Vidin de un tren nu de un amarat de dezastro. A vrut UE pod nou RO-BG si nu suntem in stare sa avem un tren normal international, nici bulgarii nu se agita sa aibe macar un tren calumea, de fapt Bulgaria e cam izolata feroviar din punct de vedere tren international.
Trenul ala SERDIKA trebuia mentinut indiferent de cati calatori avea, aia 5-10 cati erau 20, trebuia sa fie mentinut in circulatie! Si chiar Sofia-Praga cu legatura din Sofia spre Istanbul si Salonic! Pai tocmai asta e problema, nu sunt calatori sau mai bine spus, turisti. Croatia are litoralul plin de cehi, polonezi, slovaci si austrieci. Miscarea celor de la Regiojet este sa atraga turistii obisnuiti sa calatoreasca cu masina perosnala. Serviciu tinta este comfortul.Litoralul romanesc nu ofera nimic in afara de cateva hoteluri si acelea scumpe si unde mai pui distanta si infrastructura ce ne dezavantajeaza. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20082 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24828 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: HZ - Croatia Lun 05 Apr 2021, 00:44 | |
| - Nesebar a scris:
- de fapt Bulgaria e cam izolata feroviar din punct de vedere tren international.
Poate la călători, că la marfă e full, tot ce vine din Turcia şi Grecia automat trece prin Bulgaria. Mai mult, au şi linii de cale largă în porturile lor şi atrag şi feriboturi din Georgia şi Rusia cu diverse vagoane. Stau chiar foarte bine la capitolul marfă. Şi de pe urma lor mâncăm şi noi o pâine, că dacă bulgarii aveau toată linia Svilengrad - Dragoman la standard TEN-T, nu mai venea nici -ul cu marfă prin România, câtă vreme aceeaşi bulgari au promovat, cu sprijinul Austriei, un cordior de marfă prin Serbia, fără ca România să fie măcar informată. Când vor termina linia şi dacă, cumva, intră Serbia în UE, putem să tragem obloanele peste jumătate de CFR S.A.. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: HZ - Croatia Lun 05 Apr 2021, 08:22 | |
| Putem sa tragem de acuma, ca de exemplu DB are trase prin Serbia ca sa nu stea cu trenurile prin gari asteptind loc in Curtici. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: HZ - Croatia Lun 05 Apr 2021, 16:20 | |
| Ce treaba are trenul de marfa, omul merge cu marfarul? Iar vorbesti sa nu adormi! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20082 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24828 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: HZ - Croatia Lun 05 Apr 2021, 18:13 | |
| Transportul de marfă e rentabil, ăla de călători nu e (decât dacă te ţine în spate o firmă de transport rutier sau una de mezeluri). Evident că mai toate proiectele majore de infrastructura, cel puţin prin E Europei au la bază traficul de marfă, nu pe ăla de călători. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: HZ - Croatia Lun 05 Apr 2021, 19:17 | |
| Nu ca tu ai ceva clar, fara discutie, e clara treaba!
Domnule nu ma intereseaza marfa, pe calator nu il incalzeste cu nimic ca trece marfarul prin gara, calatorul merge cu tren de persoane nu cu marfarul, ce incerci sa ma convingi? Chiar nu ma intereseaza ce marfare trec de unde si pana unde, esti chiar culmea si penibil!
Ca e profitabil marfarul fata de calator, o fi, sa fie sanatos, dar nu ma incalzeste cu nimic daca omul, calatorul nu are tren cu ce sa mearga dar trece marfarul, fix pix! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: HZ - Croatia Lun 05 Apr 2021, 21:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Transportul de marfă e rentabil, ăla de călători nu e (decât dacă te ţine în spate o firmă de transport rutier sau una de mezeluri). Evident că mai toate proiectele majore de infrastructura, cel puţin prin E Europei au la bază traficul de marfă, nu pe ăla de călători.
Este si firesc. Asa a fost mereu, marfa a fost profitabila, d-aia vagoane de marfa sint mai multe decit de calatori, d-aia garile de marfa au linii mai multe, d-aia exista multe linii industriale, d-aia trenurile de marfa sint mai lungi, d-aia s-au automatizat si s-au imbunatatit procese tehnologice in triaje, d-aia s-au separat in statiile mari fluxurile de marfa de cele de calatori.Nu e nimic nou sub soare. Printre marfa au venit si trenurile de calatori. Ce conteaza acuma in contextul asta UE ca le tine in spate cineva? Ai spus ca UE da voie sa le tina chiar si statul dar sa-i zica regiune. Asadar ce mai conteaza ca o firma de mezeluri face si transport de calatori? a intuit potentialul? deci e bine. Scrie undeva numele firmei pe vagoane? parca ai scris undeva ca e vorba de Hame. Hai sa nu mai cumparam Hame. Eu nici n-am cumparat,cumpar ceva romanesc sa lucreze romanii. Ce ma intereseaza pe mine ca Astra are in spate fabrica de vagoane? imi trebuia trenul lor nu pentru confort, ci pentru ca fata de CFR ma ducea la o legatura pentru Giurgiu. Da? l-am luat. Circula undeva intr-o fosta trasa a unui accelerat CFR (124 parca) crezi ca m-am uitat la uniforma lor sau ca e firma de vagoane in spate? putea sa fie si Astra Zeneca in spatele ei daca ora este convenabila am plecat. In spatele cu TFC nu e TFG si mai departe niste firme de reparatii? sau alea sint in spate la IRC? in spate la RC nu e RForce? crezi ca pe amaritii de la Cruceni care vin cu trenul RC la Timisoara asta-i preocupa sau grija sa nu se ,,scoata" trenul? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20082 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24828 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: HZ - Croatia Lun 05 Apr 2021, 23:21 | |
| Eu am spus cum e stabilită prioritatea la investiţii în infrastructură. Că fără infrastructură nu o să fie atractive nici trenurile de călători. Sau o mai crede cineva că Bucureşti - Constanţa s-a modernizat pentru a merge oamenii la mare 3 luni pe an? Aceleaşi priorităţi sunt peste tot prin Europa, linii dedicate pentru călători sunt doar cele de mare viteză, dar pentru alea nu-ţi dă UE niciun sfanţ, de aia nu ajung mai la E de Germania (şi înainte să zici că Railjet e tren de mare viteză, află că, de fapt, nu e, ci e doar o garnitură proiectată să ,,stoarcă" cât mai mult din infrastructura existentă, la fel şi Pendollino şi alte asemenea). Un tren de mare viteză nu poate funcţiona ca tren de mare viteză pe o linie cu marfare, treceri la nivel, tunele de acum o sută de ani (efectul de piston produce nişte unde de şoc care pot să avarieze şi trenul şi clădirile din apropiere, caută pe net "tunnel boom") sau prin mijlocul zonelor locuite (dacă îţi loveşte trenul o oaie sau o vacă la 300 km/h se lasă cu deraiere). Prin urmare, toate liniile convenţionale ar trebui privite întâi prin prisma traficului de marfă. Inclusiv de către călătorii cu ochelari de cal care neagă total traficul de marfă şi veniturile pe care le aduce administratorilor de infrastructură. Chiar şi RJ ăla mult lăduat, de fapt, se foloseşte de investiţiile făcute în 2 coridoare de marfă - Orient/East-Med şi Mediteraneean. Dacă nu era trafic de marfă, nu se moderniza nimic. - dan tm a scris:
- parca ai scris undeva ca e vorba de Hame. Hai sa nu mai cumparam Hame. Eu nici n-am cumparat,cumpar ceva romanesc sa lucreze romanii.
Se fabrică în România, la Caracal. Nu-i bai, poţi cumpără Pate Ardealul... a, stai, că au acelaşi proprietar amândouă Nu m-ar mira şi Ardealul tot la Caracal să se producă, deşi firma (Orkla Foods) are mai multe fabrici în România. După acelaşi principiu după care berea Timişoreana se produce (şi) la Buzău. Vezi că şi Timişoreana e marcă Asahi Breweries, nu mai cumpăra, că poate în fabricile din România or lucra japonezi _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: HZ - Croatia Mar 06 Apr 2021, 08:19 | |
| Aaaa, da? bine ca mi-ai zis asa ca informatie.
Poate sa fie si o firma din Togo, aici in tara lucreaza români. Asta era principiul descris de mine. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: HZ - Croatia Mar 06 Apr 2021, 09:51 | |
| Dantm Railforce a fost pe pierdere anul trecut nu poate sustine RC care apropo face bani multi pe TUi luat operatoriilor de marfa pe sectiile lor TFG are 2 trenuri de marfa iar locomotive inchiriate la TRC mai era prin insolventa compania si trebuia executat demult pentru tepele date CFR Calatori si cele 6 Desiro care stau la ei de un an si dar prietenia cu Vasile Blaga si Rares Bogdan il protejeaza. Acuma se apuca de imobliare sa faca blocuri in Brasov si Cluj. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8772 Reputatie : 12483 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: HZ - Croatia Sam 03 Dec 2022, 22:55 | |
| mersul trenurilor din Croatia
https://www.hzpp.hr/vozni-red-3?p=467
Medjunarodi sint trenurile internationale
Zabreb-Zurich, Franfurt pe Main, Villach, Stutgart, Budapesta, Liubliana.
nu e chiar ca Romania... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: HZ - Croatia Dum 04 Dec 2022, 09:12 | |
| Plus cele de doua sezoniere RJ spre Praga și SZZK spre Bratislava Și de anul viitor și în Schengen deci fara control vamal |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: HZ - Croatia | |
| |
| | | | HZ - Croatia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |