Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3421 Data de inscriere : 24/12/2015
Subiect: LG-Lituania Dum 15 Mai 2016, 14:27
- gara Vilnius - Lietuvos Geležinkeliai - LG (Caile Ferate Lituaniene)
- macheta trenuri in gara Vilnius - Lietuvos Geležinkeliai - LG (Caile Ferate Lituaniene)
- macheta trenuri in gara Vilnius - Lietuvos Geležinkeliai - LG (Caile Ferate Lituaniene)
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: LG-Lituania Dum 16 Oct 2016, 15:19
Vilnius
_________________
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: LG-Lituania Dum 16 Oct 2016, 15:24
Un mic muzeu la peronul 1
_________________
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: LG-Lituania Dum 16 Oct 2016, 15:27
Trenul Vilnius-Kaunas
_________________
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: LG-Lituania Dum 16 Oct 2016, 15:42
Trenul/automotor Pesa pentru aeroport
Halta aeroport Vilnius
_________________
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12899 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: LG-Lituania Dum 16 Oct 2016, 16:05
Ce bune ar fi astea si pe la noi. Mai ales ca, din cate vad, are trepte de acces, deci nu ai pbrobleme sa orci ori sa cobori in statiile de pe Valea Oltului, spre exemplu, unde peroanele sint la nivelul sinelor.
Da' cine are nevoie, cand ai garnituri de doua vagoane si DA?
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22199 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: LG-Lituania Dum 16 Oct 2016, 16:09
De unde bani de investitii? Statul roman nu sustine calea ferata, nu mai acorda bani pentru material rulant, noi de abea avem bani sa intretinem prin revizii la ce avem dar sa mai cumparam altceva nou. Momentan defilam cu ce avem ca atat ne permitem. Daca statul sustinea transportul feroviar cum se intampla prin alte state si cum ar fi fost normal, atunci am fi avut intretinrea liniilor, deci mergeam cu o viteza constanta normala nu cu hopuri ca acum plus material rulant adecvat dar la noi nu intereseaza pe nimeni domeniul feroviar.
_________________
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12899 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: LG-Lituania Vin 21 Oct 2016, 01:11
Bine, da' CFR-ul (Calatori) face si acum niste greseli mari din punctul meu de vedere:
- reactiveaza vagoane pentru compuneri locomotiva + doua vagoane. Spun reactiveaza pentru ca am vazut ca in multe cazuri asta presupune vopsirea si cam atat. Inauntru sint praf. Tragi linie cat consuma DA-ul ori EA-ul pentru trenurile in cauza in 5 ani, cat se plateste TUI pentru 6+4+4 osii fata de 6 si cred ca te iei cu mainile de cap! Plus necesarul de bani pentru repararea locomotivelor alea vechi. Am mai povestit cu mecanici, am si fost in locomotiva, am auzit ce povesteau angajatii dintr-un anumit depou cand mergea la munca si se duc multi bani si pentru carpeli;
- modernizeaza vagoane, vezi cazul 21-80-urilor transformate in 21-76.0. Cate vagoane modernizate apte de cel putin 140 de kilometri, sa nu spun de 200, vezi 21-90-urile stau la gard? Chiar e mai ieftin sa scoti 21-76.0 fata de lucrarile necesare pentru a pune niste masute mai mari, prize, sa scoti mirosul de mucegai de care s-au plans unii pe aici si retapisarea scaunelor din 21-90?
- Katalyn a pus acum nu multa vreme poze cu malaxe 900 trimise la/iesite de la Campina. De ce nu sint repuse pe sine malaxele cu boghiuri pentru trenurile cu calatori putini?
- in general, grija e sa vopsim gardul, ce conteaza ca dupa ce intri in curte te goneste mizeria?
- din cate stiu CFR-ul inca mai are rate pentru Desiro-uri. Nu mai poate lua un alt credit pentru material rulant nou? Nu poate inchiria AM-urile RT-ului pe care operatorul din Brasov nu le mai foloseste? Macar pe liniile din vestul tarii.
Si exemplele de decizii gresite luate in ultimul an de catre conducerea CFR-ului, pentru care inca pastreze o anumita doza de respect, cred ca pot continua.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20082 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24828 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: LG-Lituania Vin 21 Oct 2016, 19:58
Adirmvl a scris:
- din cate stiu CFR-ul inca mai are rate pentru Desiro-uri. Nu mai poate lua un alt credit pentru material rulant nou? Nu poate inchiria AM-urile RT-ului pe care operatorul din Brasov nu le mai foloseste? Macar pe liniile din vestul tarii.
Ăla a fost credit garantat de stat, luat înainte de intrarea în UE (în UE nu mai e posibil ca statul să garanteze astfel de credite). Evident, CFR Călători nu a putut plăti, aşa că plăteşte girantul, cred că la începutul acestui an s-au plătit ultimele rate.
_________________ :TTT:
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12899 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: LG-Lituania Sam 22 Oct 2016, 18:26
E bine de stiut. Dar intrebarea ramane: CFR Calatori nu poate lua credite?
cata
Numarul mesajelor : 282 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5571 Data de inscriere : 01/02/2010
Subiect: Re: LG-Lituania Sam 22 Oct 2016, 19:03
Ba da, poate. Dar asta inseamna gandire de magament privat, ori asta e o organizatie mamut cu o mentalitate de hot milog. Bine...acum nu stiu in ce conditii se obtine creditul...tinand cont de istoric....asta e alta discutie.
Stiu ca o sa ma injurati insa datoriile CFR Calatori de pana acum sunt monumentale. Cautati pe net sa vedeti de ce sume vorbim aici. Bugetul statului roman nu e un sac fara fund si el se obtine din contibutiile tuturor celor care au prestat o ora muncita in viata lor. Undeva, cumva, cineva trebuia sa spuna: "bai, ori faceti ceva, ori se termina boieria". Istoricul organizatiilor de acest fel arata ca atata vreme cat li se pompeaza ceva de undeva, nu fac nimic sa se restructureze. Cineva trebuie sa taie macaroana si sa-i oblige astfel sa faca ceva.
Ce spune forumistul Adirmvl este absolut adevarat. Suntem in filmul si fuduli si rupti in....
Imi pare rau sa o spun insa privatizarea si externalizarea serviciilor sunt singura solutie.
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 10999 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: LG-Lituania Mier 28 Feb 2018, 20:52
Ultimele 2 poze sunt facute cumva la aeroport ?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18075 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23453 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: LG-Lituania Mier 28 Feb 2018, 21:29
Katalyn a scris:
Ultimele 2 poze sunt facute cumva la aeroport ?
Da deci si astia la cati is si-au tras linie noua pana la aeroport si noi de 28 de ani nu suntem in stare sa tragem 2 km din M700 pana la aeroport dar na ce interese sa aiba aia de sus ca sa incaseze CFR Calatori niste daca nu iasa o spaga un comision
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 10999 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: LG-Lituania Dum 04 Mar 2018, 11:19
Si polonezi si mai multe natii destepte au trenuri catre aeroporturi numai la noi nu se poate ca cel mai mare si mai important aeroport din tara sa nu aiba un transport rapod catre aeroport. Sunt bune si cele 2 trasee 780 si 783 am vazut ca nu sunt aglomerate si cu 780 am facut de la GDN la Aeroport sub 45 minute.
Apropo 0.70€ costa calatoria de la aeroport pana in oras cu automotorul de mai sus.
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 10999 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: LG-Lituania Dum 13 Mai 2018, 23:51
@Adrian78 cum am promis. Maine o sa revin si cu alte poze si filmari din Vilnius.
Automotorul ce face legatura intre gara principala din Vilnius si aeroport. Nu prea se inghesuie lumea la un avion de 230 pasageri de la Londra Luton doar 30 au mers la tren restul taxiuri, masini si autobuze caci sunt vreo 3-4 trasee care circula destul de des. Calatoria dureaza 8 minute viteza maxima a fost de 70-80 km/h. Biletele se ia din tren de la insotitor si costa 0.70€ sau 0.80€ nu mai stiu unde am pus biletul. Am schimbat in tren Ł1 pe 1€. Nu am observat daca avea A/C dar erau toate gemuletele deschise si desi Lituania e situata mai la Nord e mult mai cald decat o tara aflata mai in sudul continentului. Automotorul face curse cam odata pe ora de fapt cam 3 curse in 2 ore ai ceva curatenie de nedescris, miros placut si nu m-a intrebat nimeni nimic cand am filmat atat din tren cat si la gara din Vilnius.
Cand a venit la statia de la aeroport au coborat maxim 10 iar noi am foat vreo 30 de la aeroport spre oras in special turisti din Anglia, Danemarca si Spania.