Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani

In jos 
+134
cardinal
Vale_ntin
AeroX
Sabik
bobi
Capsuneanu
alliens
saint
aris86
Theo A.
florin94
laurentzu
neluadi
Andrei Cts
Theijs
deconectat
spiderpc
Katalyn
Semafor
buldozer2
mariushal
marius664
lifetec
Luca tgv
nokia2010
dan tm
mielutu zburator
92Dragos
MRBFCRB
stefan_br
Razvan Tudor
Adirmvl
ionutsever
spsdc7
florin29sv
membru dezactivat ,
ALEXCFR
Cont.dezactivat
calin941-2
stefanb.steff
@ndrey
DanyCfrPascani
Norbi
Simply18
baiazid
boldalexandru
KOSTYK
chatnoir401
NicuS
liviulav33
DUAL
sorin
riciu
kristi kkk
AlexandruC
kasapis2007
Luna
Katalin4653
Rarau
popovici
Kriszti219
Andrey_tm
Balto
bostanescu gigel
user dezactivat...
basa
manuela
iuli.hard
razvan - trenuri
cfr500
AlexD
nenuandrei
electrica912
Vitosa
AndiCFR
halmarius
alinx3330
Dr2005
DAS 2011
Adrian78
George33
MariusM
TVlad
falex
didinul
alexmorph3us
sorinucu
redeme
Mihay
iDorin
adycfrbucuresti
DPS
cont dezactivat .
alexandruh
ravers75
IonutChircu
VeV
danny96
ATM
ldh80
Cobra
cristi CFR
yo8scr
mureseanu_976
jionutz
ionutz85
Marius Iulian
Bogdan-CFR
mihaiuc
catalinu'
didi
cont inactiv
mi.tudor
Axwell21
srazvi
biokosmy
cata
Codrut1985
gica38
bogdan srl
Costin.H
mishu88
Nesebar
cortexedge
IonutCFR2009
membru inactiv
marius_catalin84
lovekomotive
Vlad
marius_m
Ionutz
Lde 2100
mardaryroby
myster2008
138 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11478
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 23 Mai 2019, 14:57

ciprian71 a scris:
dan tm a scris:
Trenurile astea spre Ucraina au ceva calatori s-au sint tinute artificial in viata?
IR.380/381 este compus din doua vagoane clasa2salon, pline spre 100% intre Bucuresti si Suceava. Din experienta mea personala de anul trecut de la Suceava am ramas doar doi romani si s-au urcat un ucrainean si doi din UK la Suceava pana la Vadu Siret cu dorinta celor doi sa mearga la Cernauti. In ce a ce priveste linia, e jalnic. Se taraste cu probabil max. 30km/h. Mult spus tren international. Nu cunosc situatia vagonului de dormit UZ, dar imi este greu sa cred ca sunt romani sa circule. Dormitorul UZ este plin 100% din Cernauti. Tot din experienta mea personala locuri la INT.118/117 Cernauti -Kiev-Cernauti compus din 16vag. sunt epuizate cu 7 zile inainte.


Daca sunt asa putini calatori intre Suceava si Vadu Siretului- Cernauti, mai bine s-ar intelege CFR-Calatori si UZ sa bage un automotor Desiro de la Suceava la Vadu Siretului iar UZ un automotor de cale larga de Vadu Siretului la Cernauti, cu orare corelate! Oricum un Desiro ar consuma mult mai putina motorina decat locomotiva DA care sa traga doua sau 3 vagoane!

Si nu stiu cate locomotive diesel functionale mai sunt la depoul Suceava Nord!

Asa poate de la Suceava la Cernauti ar mai fi ceva calatori daca ar aveea trenuri mai dese (chiar cu schimbarea trenului in Vadu Siretului)! Suceava este relativ aproape de Cernauti si cine locuieste in Suceava (sau in Darmanesti, Milisauti, Dornesti) poate ar mai trage o fuga pana la Cernauti- poate pentru cumparaturi (bazar-ul din Cernauti este imens), o iesire la sfarsit de saptamana (Cernautiul este un oras destul de frumos ce merita vizitat), etc!



Cat priveste linia:


-Pe teritoriul Romaniei, de la Suceava la Vicsani VS era de 100 km/h , iar de la Vicsani la Vadu Siretului era de 60 km/h in 1990. Probabil asa este si acuma.


-Insa pe teritoriul Ucrainei, judecand dupa timpii de mers, intradevar VS este destul de mica!

Si in 1990, trenurile internationale de atunci ("Bulgaria Express", "Sofia Express", "Marea Neagra") parcurgeau distanta Vadu Siretului- Cernauti in aproape o ora (si atunci cu siguranta nu opreau intre Vadu Siretului si Cernauti). Si tinand cont ca aceasta distanta este de doar cca 40 km, rezulta si atunci o VS destul de mica.



Acum de ce ucrainienii nu au investit si nici nu cred ca vor investi in viitorul apropiat in modernizarea liniei Vadu Siretului- Cernauti ?


Fara a merge pe "teoria conspiratiei" cred ca suspiciunea si retinerea autoritatilor ucrainiene fata de Romania si de romani contribuie la acest lucru.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1620
Varsta : 52
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4492
Data de inscriere : 19/07/2016

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 00:00

ldh80 a scris:
ciprian71 a scris:

IR.380/381 este compus din doua vagoane clasa2salon, pline spre 100% intre Bucuresti si Suceava. Din experienta mea personala de anul trecut de la Suceava am ramas doar doi romani si s-au urcat un ucrainean si doi din UK la Suceava pana la Vadu Siret cu dorinta celor doi sa mearga la Cernauti. In ce a ce priveste linia, e jalnic. Se taraste cu probabil max. 30km/h. Mult spus tren international. Nu cunosc situatia vagonului de dormit UZ, dar imi este greu sa cred ca sunt romani sa circule. Dormitorul UZ este plin 100% din Cernauti. Tot din experienta mea personala locuri la INT.118/117 Cernauti -Kiev-Cernauti compus din 16vag. sunt epuizate cu 7 zile inainte.


Daca sunt asa putini calatori intre Suceava si Vadu Siretului- Cernauti, mai bine s-ar intelege CFR-Calatori si UZ sa bage un automotor Desiro  de la Suceava la Vadu Siretului iar UZ un automotor de cale larga de Vadu Siretului la Cernauti, cu orare corelate!   Oricum un Desiro ar consuma mult mai putina motorina decat locomotiva DA care sa traga doua sau 3 vagoane!

Si nu stiu cate locomotive diesel functionale mai sunt la depoul Suceava Nord!

Asa poate de la Suceava la Cernauti ar mai fi ceva calatori daca ar aveea trenuri mai dese (chiar cu schimbarea trenului in Vadu Siretului)! Suceava este relativ aproape de Cernauti si cine locuieste in Suceava (sau in Darmanesti, Milisauti, Dornesti) poate ar mai trage o fuga pana la Cernauti- poate pentru cumparaturi (bazar-ul din Cernauti este imens), o iesire la sfarsit de saptamana (Cernautiul este un oras destul de frumos ce merita vizitat), etc!



 Acum de ce ucrainienii nu au investit si nici nu cred ca vor investi in viitorul apropiat in modernizarea liniei Vadu Siretului- Cernauti ?


Fara a merge pe "teoria conspiratiei" cred ca suspiciunea si retinerea autoritatilor ucrainiene fata de Romania si de romani contribuie la acest lucru.
Intre Vadu Siret si Cernauti circula tren personal 960/961 care opreste in toate statiile. Este compus din doua vagoane UZ salon. Sunt suficiente, in ziua in care am calatorit, trenul avea un grad de ocupare aproximativ 90%. Sunt localnici ce mergeau la Cernauti. La acel tren personal(regio)se ataseaza dormitorul UZ. In nici un caz nu circula romani cu acel tren regio. Romanii calatoresc cu microbuzele fiind mai ieftin si mai multe pe zi. Cu alete cuvinte nu poate fi vorba vreodata de o eventuala modernizare( linia incalecata si electrificata intre Suceava si Cernauti. Nu aceeasi situatie este intre Chop si Zahony. Unde circula tren regio la care se ataseaza dormitor UZ . Acolo se folosesc doua vagoane H-START ceva in genul dimitroavelor, cu grad de ocupare de peste 100%. Si nici in acel caz nici vorba de electrificare intre cele doua orase sau linie incalecata. In cele doua vagoane sunt majoritatea unguri si turisti.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8774
Reputatie : 12486
Data de inscriere : 16/07/2014

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 08:44

Bine ca tin aici doua perechi de trenuri cu care nu merge aproape nimeni, ba mai sint trase cu locomotiva, si dincolo la Serbia unde romanii merg cu buletinul si chiar erau calatori, nu mai este nici un tren.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11478
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 09:33

Poate daca ar fi mai multe trenuri (sa zicem 3 perechi/zi) intre Suceava si Cernauti, compuse cu material rulant adecvat- automotoare (am vazut unele fotografii cu automotoare ucrainiene noi de cale larga), ar fi si calatori!

Iar ca pret nu cred ca microbuzul de la Suceava la Cernauti poate fi mai ieftin decat trenul!

Si oricum, ca si spatiu si confort (mai ales daca mai cumperi si cate ceva din Cernauti) decat sa stai inghesuit intr-un microbuz de la Suceava la Cernauti, este mult mai bine intr-un automotor Desiro si intr-un automotor ucrainian nou, chiar daca ar trebui sa schimbi trenul in Vadu Siretului!

De exemplul ucrainienii ar putea introduce pe ruta Vadu Siretului- Cernauti automotoare noi tip "610-M", "620-M", "630-M" (produse de "PESA' Polonia) sau "DPKr2" (care sunt utilizate pe ruta Cernauti- Lvov).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11478
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 10:07

Si un aspect pe care nu-l inteleg: ce rost are ca trenurile "IR" Bucuresti- Vadu Siretului si "Prietenia' sa fie tinute cca o ora in statiile de frontiera (la Vicsani si la HM Ungheni Prut), pe sensul de iesire din tara ?!


In sens invers- la intrarea in Romania- as intelege un timp mai indelungat de stationare in statia romaneasca de frontiera, pentru un control vamal mai amanuntit- ca sa nu se aduca produse de contrabanda din Ucraina sau din Republica Moldova in Romania!


Insa pe sensul de iesire din Romania spre Ucraina sau spre Republica Moldova un timp de stationare in Vicsani sau HM Ungheni Prut de sa zicem 20 de minute ar fi cred suficient! Nu cred ca s-ar apuca cineva sa cumpere tigari din Romania si sa le vanda in Ucraina sau Republica Moldova.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24833
Data de inscriere : 17/08/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 10:15

ldh80 a scris:
Si un aspect pe care nu-l inteleg: ce rost are ca trenurile "IR" Bucuresti- Vadu Siretului si "Prietenia' sa fie tinute cca o ora in statiile de frontiera (la Vicsani si la HM Ungheni Prut), pe sensul de iesire din tara ?!
Reglementări vamale sunt şi la export, nu doar la import. Apoi, ai nevoie să faci controlul paşapoartelor, care trebui citite electronic şi verificate cu lampa UV să nu fie contrafăcute... asta înseamnă că poliţaiul adună paşapoartele şi se duce cu ele în clădirea PTF, care poate nu e la 10m de linie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11478
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 11:44

Asta cu adunatul pasapoartelor de catre politia de frontiera se poate simplifica! Desi vorba aia- Romania tara europeana, etc!, dar la capitolul asta mai evoluata pare politia de frontiera din Republica Moldova!

Cand am fost cu trenul de la Iasi la Ungheni , imediat dupa ce trenul a oprit dupa pod, politista de frontiera din Republica Moldova s-a urcat in tren si aveea la dansa un aparat cu care scana pe loc pasapoartele - foarte rapid, in cateva minute- si le inapoia posesorului pe loc!

Toata operatiunea nu a durat mai mult de 15- 20 de minute, pentru toti calatorii!


Prin contrast, la HM Ungheni Prut, a cules politistul de frontiera roman pasapoartele, s-a dat jos din vagon, s-a dus in cladire, etc, apoi le-a adus inapoi!

Dar chiar si asa, dupa ce politistul de frontiera s-a urcat din nou in vagon si a inapoiat pasaportele sau buletinele calatorilor si dupa ce vamesul a trecut prin fiecare compartiment si a verificat bagajele calatorilor, pana a plecat trenul din HM Ungheni Prut spre Ungheni tot au mai trecut cel putin 30 de minute!

Nu cred ca poate fi un motiv logic si normal sa mai tii trenul inca cel putin 30 minute, dupa ce s-a incheiat controlul vamal si al documentelor!



Daca s-ar vrea, toate aceste proceduri s-ar putea simplifica si scurta!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11478
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeMar 28 Mai 2019, 15:46

Schite propuse pentru statiile dintre Suceava Nord- Vadu Siretului UZ, in cazul dublarii liniei si a constructiei separate a firului de ecartament larg dintre Dornesti si Vadu Siretului UZ:


1. Statia Darmanesti

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Statia24

(Cu liniile II si III directe pentru M500 si linia 4 directa pentru HM Cacica. De asemenea ar fi util de realizat un racord pentru accesul direct dinspre Dornesti spre HM Cacica, pentru evitarea rebrusarii in statia Darmanesti, in cazul electrificarii liniei Darmanesti- Vadu Siretului UZ).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11478
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeMar 28 Mai 2019, 15:47

2. HM (fosta statie) Milisauti

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Hm_mil10

(Cu 5 linii, din care liniile II si III directe)
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11478
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeMar 28 Mai 2019, 15:57

3. Statia Dornesti

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Statia25


Prin dublarea liniei si repozitionarea macazurilor si prin montarea a 4 TDJ-uri in capatul dinspre HM Milisauti, configuratia liniilor ar fi:


In grupa de calatori:

-Linia 1 directa pentru Siret si pentru accesul in remiza

-Liniile II si III directe pentru M500

-Linia 4 directa pentru Radauti

-Linia 5 pentru eventuala rebrusare a locomotivei, daca trenurile spre Putna ar fi compuse din vagoane si locomotiva.



In grupa de Marfa:

-Liniile 6, 7, 8 de ecartament larg

-Linia 9 de ecartament normal

-Liniile 10, 11, 12 de ecartament normal (spre HM Milisauti) respective de ecartament larg (spre Vicsani)

-linia 13 de ecartament larg

-Liniile 14, 15 si 16 de ecartament normal.



De asemenea configuratia propusa ar permite accesul din toate cele 4 directii spre oricare din liniile din statie (bineinteles- in functie de ecartament), dar si accesul de la liniile 14, 15 si 16 spre Vicsani.

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11478
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeMar 28 Mai 2019, 15:58

Cu negru am marcat liniile de ecartament normal si cu rosu cele de ecartament larg.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11478
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeMar 28 Mai 2019, 16:04

4. Statia Vicsani CFR

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Statia26

-Linia 1 de ecartament normal

-Liniile II si III de ecartament normal, care ar fi directe

-Liniile 4, 5, 6 de ecartament larg (din care 4 ar fi directa pentru firul de ecartament larg)

-Linia 7 de ecartament normal

-Liniile 8 si 9- de ecartament normal spre Dornesti si de ecartament larg spre Vadu Siretului UZ.


Statia deserveste o unitate economica- "Bulrom Gas", care are acces atat la linie industriala de ambele ecartamente.




Schita propusa am intocmit-o cu ajutorul unei schite existente a statiei Vicsani, gasita intr-un raport de investigatie AFER.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11478
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeMar 28 Mai 2019, 16:14

5. Statia Vadu Siretului UZ- Grupa de calatori

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Statia27

Ar fi 3 linii de ecartament normal si 3 linii de ecartament larg in grupa de calatori, cu peroane mai largi intre linii si eventual cu pasaje subterane pentru calatori.


Dupa grupa de calatori, in sensul spre Cernauti, la capatul a doua fire de ecartament normal, ar fi montate doua instalatii tip SUW-2000, pentru boghiuri cu ecartament variabil.


In acest fel, un tren international Bucuresti- Kiev ar ajunge pana in Vadu Siretului UZ tractat cu locomotive electrica romaneasca. Aici locomotiva electrica romaneasca ar rebrusa, ar impinge trenul din grupa de calatori a statiei Vadu Siretului UZ cateva sute de metri pana in zona instalatiilor SUW-2000, apoi in capatul celalalt al trenului ar fi cuplata locomotiva ucraineana de ecartament larg.

In acest fel s-ar elimina si necesitatea schimbarii boghiurilor la vagoane , dar si a schimbarii locomotivei in Suceava.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 44
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6718
Data de inscriere : 23/01/2014

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeMier 29 Mai 2019, 02:13

O instalatie din aia costa vreo 100.000$...Si-ar scoate banii in vreo 10 ani, daca trenul ar circula plin.Crezi ca mai e rentabil...Instalatia este rentabila daca ai schimburi de marfuri dese intre cele 2 tari, cum este la granita cu Polonia, aia 2 calatori care circula saptamanal pe aceasta ruta pot fi transbodati...sau pot astepta in tren.Mai invata si tu economie, iar daca tot ai capul plin de propuneri, mai vino si cu idei de finantare, CFR nu are bani sa schimbe 3 suruburi si o traversa, visezi electrificare pentru un tren cu doua vagoane??? Coboara jos din bula aia, te rog, si limiteaza doar la desenele alea cu statii...unele sunt interesante...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6344
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11478
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitimeMier 29 Mai 2019, 07:32

La vagoanele de Marfa, echipate cu boghiuri "Diamond" (cum sunt vagoanele de Marfa din fosta URSS), nu cred ca este tehnic posibil utilizarea instalatiilor SUW-2000, deoarece boghiurile "Diamond", din cate stiu, nu sunt construite cu ecartament variabil!

La frontiera dintre Ucraina si Polonia instalatiile SUW-2000 se utilizeaza la trenurile de calatori, cu vagoane de calatori poloneze, echipate evident cu boghiuri poloneze cu ecartament variabil!
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 66 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
Sus 
Pagina 66 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-
Mergi direct la: