Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Material rulant II

In jos 
+29
marius664
t1972
AndreiSita98
AeroX
c o r v i n
laurentzu
ciprian71
Norbi
gvd
orestte
AMX 97-0548-4
cristi CFR
teoiasi
IonutCFR2009
@ndrey
cfr500
TonyGFR
TonyCFR
LanceR
IonutChircu
Lineus646
dan tm
Nesebar
Jurnal Feroviar
Adirmvl
Dr2005
19jimmy84
Katalyn
Andrey_tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6444
Data de inscriere : 25/05/2012

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeMar 08 Oct 2019, 16:22

IonutCFR2009 a scris:
Mizerii de trenuri la Regio Calatori... Le mai si pozati... Laughing
Nu-ti plac, ori erai doar mistocar?
Chiar au facut treaba foarte buna cu ramele astea. Fata de optiunile ATC cel putin, infinit mai buna.
Si asta mai ales pentru ca nu s-au lacomit sa le faca trenuri IR.
Acum poate imi sar unii in cap ca am laudat pe ATC la alt topic (dar era vorba de vagoane de dormit).
Eu as alege RC ca prima varianta strict pentru Valea Prahovei. Merita si ca durata si ca bani...chiar si confort.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 10997
Data de inscriere : 09/10/2014

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeMar 08 Oct 2019, 18:01

IonutCFR2009 a scris:
Mizerii de trenuri la Regio Calatori... Le mai si pozati... Laughing

Cine o spune ? Unul care se ascunde si face pe spionul/detectivul prin trenuri ? Sunt curios cine te-a păcălit pe tine in legătura cu aceste automotoare. Sunt peste ce are CFR Călători materie de AM Diesel si peste o grămadă de vagoane de la aceeasi companie. Arata-mi si mie jaluzele la alte trenuri.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6366
Reputatie : 12037
Data de inscriere : 09/07/2009

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeMar 08 Oct 2019, 20:06

Ma refer la jegurile de automotoare albastre si rosii, pe care le gasim in circulatie pe rute gen Ploiesti-Urziceni, Buhaesti-Roman... Niste jafuri de trenuri care n-au ce cauta pe calea ferata, cu usii care nu se inchid, cu WC-uri infecte, banchetele alea de vinilin pline de jeg... De afara, poate ca par interesante, dar cand intri la interiorul lor, te intrebi pe ce ai dat banii... Smile
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6444
Data de inscriere : 25/05/2012

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeMar 08 Oct 2019, 22:52

Nu par interesante, dar isi fac treaba mai bine decat Malaxele alea de la CFR Calatori. Si privatii au neajunsurile lor, dar nu sunt nici pe departe asa de cinici ca astia de la CFR Calatori (conducerea actuala) care efectiv n-au niciun interes fata de binele populatiei/calatorilor.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
c o r v i n


Numarul mesajelor : 3759
Varsta : 47
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 8314
Data de inscriere : 16/10/2013

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeDum 13 Oct 2019, 22:56

R 16354/5, repaus în Alba Iulia.

Material rulant II - Pagina 10 Dsc_0835

(11.10.19)
Sus In jos
costi_dumitru

costi_dumitru


Numarul mesajelor : 118
Varsta : 34
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 4796
Data de inscriere : 18/07/2011

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Compunere trenuri   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeMar 21 Ian 2020, 00:29


Salutare!
Știe cineva compunerea tenurilor RC pe ruta București Nord - Brașov?
Sus In jos
http://www.fotografdeocazie.blogspot.com
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
19jimmy84


Numarul mesajelor : 3168
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 05/06/2010

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeSam 28 Mar 2020, 13:45

R 16036



R 16033



Sinaia - 2019
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/19Jimmy84
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8292
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 12897
Data de inscriere : 06/04/2012

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeMar 18 Aug 2020, 22:55

M-am dat in primul weekend din august cu RegioCalatori de mai multe ori, fiind la o cabana la Predeal. Nu o sa vorbesc despre AMX-urile lor pentru ca am mai fost cu ele de suficiente ori, la fel ca multi din voi, deci o sa vorbesc despre celelalte doua serii de material rulant:

RIO: am mers de la Brasov la Predeal cu RIO asta cu rosu si negru din poza de mai sus a lui Jimmy

Plus

1. Decente ca spatiu (totusi, e material rulant gandit pentru drumuri de cateva zeci de kilometri)
2. Aerul conditionat putea merge mai bine (sint foarte calduros, dar si ceilalti calatori pareau sa fie de aceeasi parere)
3. Mi-a placut ca, desi nu are compartimente, ofera o vaga senzatie de intimitate prin modul in care sint impartite vagoanele. Iar daca mergu in grup si sinteti doar voi intr-un salon e brici!

Minus

1. Frate, nici la CFR, in vagoanele alea cu crusta de jeg pe geamuri, nu e asa de slaba lumina naturala inauntru
2. Joaca destul de serios pe linie. Prima data am zis ca o fi o problema si cu instrastructura, dar 72500-urile ruleaza destul de lin, deci clar e o chestie specifica RIO-urilor

72500: am mers cu ele pe aceeasi relatie, atat cu rama de doua, cat si cu rama de trei vagoane

Plus

1. Foarte bine intretinute. Nu stiu daca au mai fost renovate sau ceva, dar nu-si arata varsta
2. Temperatura a fost decenta (dar, ca intotdeauna, era loc de mai bine din punctul meu de vedere)
3. E misto ca au si zone pentru bagaje mari, poti sta si pe niste canapele (daca esti in gasca)
4. Pentru drumurile pe care sint folosite scaunele sint comode si spatiul pentru picioare e decent (am 1,86 metri)
5. Au jaluzele, ceea ce la CFR nu prea mai vezi. Sigur, personal prefer perdelele, ca poate cel din fata nu e deranjat de soare si vrea sa se uite p egeam, dar asta e alta discutie. Bila alba ramane
6. Comparativ cu Desiro-urile CFR-ului, au usi care delimiteaza saloanele de zona de acces. Ori cand esti in tren la 4 si ceva dimineata in Calimanesti, intre Craciun si Revelion, si speri sa mai prinzi niste somn, fluierul nasului si frigul de afara e tot ce vrei sa auzi si sa simti
7. Spatii pentru biciclete (pe bune), cu suport de care sa o agati
8. Masutele alea rabatabile de la scaune sint mari cat o zi de post. Nu am incercat, ca nu am avut cu ce, dar cred ca poti tine lejer laptopul acolo pentru lucru
9. Am remarcat izolarea fonica, aceasta fiind la un nivel la care nu ma asteptam

Minus

1. De departe pe primul loc: toate geamurile sint fixe. Din punctul asta de vedere Desiro-urile sint mult peste, in sensul in care se pot rabata niste ferestre si, la o viteza decenta, se asigura ventilarea saloanelor in caz ca pica, din diverse motive, clima
2. Viteza de deschidere a usilor de acces: Fratilor, iti creste barba pana de deschid. La inchis cui ii pasa? Dar cand e vorba sa se deschida zici ca nu se mai intampla treaba. Si asta inseamna timp de stationare in plus
3. Idem si pentru usile de la bai
4. As spune lipsa prizelor. Dar o spun cu jumatate de gura, pentru ca traseele pe care le parcurg AM-urile astea sint relativ scurte ca timp, deci munca pe laptop nu e afectata extrem de tare. Sigur, depinde de cat te mai tine acumulatorul, dar nu vorbim de drumuri de 10 ore sau peste, deci bila asta neagra as zice ca are doar jumatate de valoare

De asemenea, prietenii cu care am fost la cabana (ei au venit din Bucuresti), au fost mai mult decat multumiti de AM-urile astea. Si, la modul general, pentru Valea Prahovei si Brasov ochesc RegioCalatori.

La modul general trebuie subliniata curatenia pe care o asigura operatorul, indiferent de tipul de material rulant. Daca la CFR Calatori e o surpriza ca nu pute la baie, la ei e mai probabil sa fie parfumate baile.

Daca am uitat ceva si imi aduc aminte revin cu mentiuni, dar, in mare, cam astea au fost primele mele impresii in legatura cu RIO si 72500 de la ei.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2570
Varsta : 23
Reputatie : 7145
Data de inscriere : 18/11/2011

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Aug 2020, 18:25

La majoritatea AMX-urilor avizul AFER le expira in perioada 2021-2023. Compania va abandona multe trasee, in cazul in care nu mai aduce ceva din afara...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Aug 2020, 18:56

Se poate obţine alt aviz.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6444
Data de inscriere : 25/05/2012

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Aug 2020, 20:59

Adirmvl a scris:


Minus X72500

4. As spune lipsa prizelor. Dar o spun cu jumatate de gura, pentru ca traseele pe care le parcurg AM-urile astea sint relativ scurte ca timp, deci munca pe laptop nu e afectata extrem de tare. Sigur, depinde de cat te mai tine acumulatorul, dar nu vorbim de drumuri de 10 ore sau peste, deci bila asta neagra as zice ca are doar jumatate de valoare

Deloc? Sau nu destule? Din ce am vazut au sigur in zona meselor fixe.

Eu am fost multumit la fiecare drum cu ele, ma deranjeaza doar ca nu se poate rezerva loc decat la IR (gen asta de litoral).
Adica degeaba imi iau online la R de pe Valea Prahovei fiindca atunci cand ajung in gara pot avea surpriza sa fie arhiplin si sa stau in picioare. E un mega mare minus. Am si patit-o. Dar cu ceva noroc am scapat de stat in picioare dupa cateva statii si am gasit loc.

In alta ordine de idei, da, eu chiar am convins prieteni (fosti colegi din facultate, cat si colegi de la munca) sa mearga cu trenul mai frecvent, mai ales pe Valea Prahovei, avand parte de acest tren, la care toti au ramas incantati, le-a placut totul la superlativ, mai ales din cauza pretului foarte redus fata de mers cu masina personala! Si au mers si cu CFR Calatori, dar acest DMU chiar i-a impresionat. Toti il compara cu un "TGV romanesc".

Si ce sa vezi, n-a comentat niciunul ca e DMU, nu EMU, cum au unii obsesii bolnave din postura de psihopasionati care nu s-ar urca in ele pentru ca sunt Diesel. Faptul ca le plimba si prin zone fara catenara e irelevant. Toata crema e pe linia electrificata la ei.

Diesel cum e, avantajul lui se observa imediat pe ruta litoralului, are cea mai mica durata dintre toate trenurile sezoniere din tara.
Dar unii se fac ca nu vad, REFUZA VEHEMENT sa vada lucrurile bune pe care le realizeaza acest tip de tren si la ce tarife, se bat cu pumnii in piept ca sunt Diesele SH-uri aruncate la gunoi de catre francezi, abia asteapta un prilej sa se defecteze unul din aceste DMU-uri ca sa rada pana-i dor burtile, dar la CFR Calatori cand crapa cate un Desiro sau EA (toate foarte noi si bine intretinute) in fiecare zi se fac ca nu vad...ei vad doar ca se strica un automotor la privat o data la cateva luni, un an, etc. iar privatii le forjeaza si mai mult, n-au atatea de schimb din ditamai flota CFR Calatori in care o groaza de MR e inactiv.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3653
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9499
Data de inscriere : 02/11/2008

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Aug 2020, 21:51

cfr500 a scris:
La majoritatea AMX-urilor avizul AFER le expira in perioada 2021-2023. Compania va abandona multe trasee, in cazul in care nu mai aduce ceva din afara...
Dr2005 a scris:
Se poate obţine alt aviz.

De aia se fac reparatii tip RG de EX: 583, 699, 798, 591, 539, 585 s.a.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8292
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 12897
Data de inscriere : 06/04/2012

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Aug 2020, 23:21

Tizule, nu le-am vazut. Si m-am uitat insistent de ele. E adevarat, am stat pe loc ca la autocar, n-am luat la puricat tot vagonul, ca era ceva lume de fiecare data.

Tu iti bati capu' cu cretinii aia? Very Happy
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12477
Data de inscriere : 16/07/2014

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeVin 15 Ian 2021, 00:01

Cite automotoare se pot duce in convoi dupa instructie? trebuie sa aiba om in ele sau s-a mai modificat cite ceva?

colegul nostru de forum a postat un convoi pe youtube

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitimeVin 15 Ian 2021, 00:28

In stare remorcata vreo 6
Sus In jos
Continut sponsorizat





Material rulant II - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Material rulant II   Material rulant II - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Material rulant II
Sus 
Pagina 10 din 11Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Material rulant I
» MATERIAL RULANT
» MATERIAL RULANT TFG si TFC
» Material rulant
» CFM-Moldova

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIO CALATORI-
Mergi direct la: