Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani

In jos 
+47
cristian78
ciprian.fecioru.9
MariusM
alliens
Theo A.
ciprian71
cardinal
ECata
teoiasi
ets2oltromânia
laurentzu
LanceR
baiazid
TonyGFR
DAS 2011
TER200
marius_catalin84
mielutu zburator
Katalyn
NIKU24
mishu88
deconectat
bobi
Vitosa
@ndrey
Adrian78
kristi kkk
ldh80
Razvan Tudor
liviulav33
Andrey_tm
razvan - trenuri
Dutzu
NicuS
cristi CFR
dan tm
mureseanu_976
j o a n t a
Cont.dezactivat
florin29sv
IonutCFR2009
Adirmvl
Dr2005
gabrielcr
marius664
COSTACHE MIHAIL
Nesebar
51 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AutorMesaj
DAS 2011




Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 5000
Data de inscriere : 18/09/2011

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Icon_minitimeSam 28 Oct 2023, 18:23

Automotoare cu 120 - 150 locuri puse in simpla sau dubla tractiune si se rezolva 80 - 90% dintre trenurile Regio cu tractiune DIESEL. Mai raman anumite trase care datorita traficului scazut pot fi deservite de automotoare mai mici. Trenurile Regio cu adevarat aglomerate care deservesc principalele orase din Romania ( 3 - 4 etajate ) sunt pe linii electrificate. Iar pentru IR-uri locomotive bi-mode, fara sa mai pierdem timpul cu schimbul locomotivei.
Sus In jos
cristian78




Numarul mesajelor : 27
Reputatie : 1001
Data de inscriere : 17/09/2021

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 29 Oct 2023, 06:41

Se pregateste expertizarea si elaborarea DALI in vederea stabilirii lucrarilor necesare aducerii liniei Veresti - Bucecea in parametrii instructionali, 100 km/h la trenuri de calatori, respectiv 70 km/h la trenuri de marfa.
Conform graficului de circulatie, in prezent viteza de circulatie pentru ambele categorii de trenuri este de 60 km/h.


511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Seap10

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Cs_i10

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Cs_ii10

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Cs_iii10
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 5000
Data de inscriere : 18/09/2011

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 29 Oct 2023, 09:08

Daca aceasta este forma documentului ridicata pe SEAP, deja are greseli.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2570
Varsta : 23
Reputatie : 7149
Data de inscriere : 18/11/2011

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Icon_minitimeVin 03 Noi 2023, 00:12

DAS 2011 a scris:
Automotoare cu 120 - 150 locuri puse in simpla sau dubla tractiune si se rezolva 80 - 90% dintre trenurile Regio cu tractiune DIESEL. Mai raman anumite trase care datorita traficului scazut pot fi deservite de automotoare mai mici. Trenurile Regio cu adevarat aglomerate care deservesc principalele orase din Romania ( 3 - 4 etajate ) sunt pe linii electrificate. Iar pentru IR-uri locomotive bi-mode, fara sa mai pierdem timpul cu schimbul locomotivei.
Pentru Botosani trebuie legatura directa pentru Bucuresti/ Timisoara, daca ar fi Regio pendular Botosani-Suceava ultimii calatori care mai sunt se duc la autogara de langa gara. Deci trebuie trenuri directe. CFR Calatori nu cred ca ar pune LDH 82 sa traga rama electrica de la Veresti la Botosani. Deci electrificarea  e necesara, nici nu trebuie facute lucrari exeptionala pentru gabarit. Nu e in plan sa se ia nimic bi-mode. Daca linia e readusa la 100 km/h, cei 44 de km se fac in 35-40 de minute, deci ar atrage calatori.

https://www.youtube.com/watch?v=MIQpCm0OjFA
S-ar putea face usor si la CFR ca Diesel sa poata remorca rama electrica, pana la urma au electrificat linia...
Si pentru Mangalia ar trebui facut asa o perioada.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20090
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24838
Data de inscriere : 17/08/2011

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Icon_minitimeVin 03 Noi 2023, 03:29

Să înţeleg că presupui că ramele electrice vor avea alimentarea echipamentelor pe 1500 V, adică atât cât poate da un DA sau LDH cu generator electric...
Chestia e că e puţin probabil să ai echipamente pe 1500 V în rama electrică, poate doar nişte radiatoare pentru încălzire, restul va fi pe 3x400V pentru simplificare şi pentru a putea scoate uşor 230V pentru prizele călătorilor.
De sursă cu intrare pentru 1500 V nici nu se pune problema, că nu s-a cerut prin caietul de sarcini (iar DA-ul nostru oricum nu îţi dă curent când demarează, ceea ce pentru o ramă ar avea acelaşi efect ca intrarea pe zona neutră), iar cuplarea unei rame la un DA... înseamnă 2 oameni (minim) chinuindu-se să care o cuplă Schaku de vreo 50 kg şi să o ridice la aproape un metru peste NSS ca s-o ataşeze la cupla ramei.

Vestea bună e că în urma electrificării pe Cluj-Oradea vor deveni disponibile câteva Desiro în plus,unele chiar de la noul mers (din cauza închiderilor de linie). Rămâne de văzut unde le va reloca CFR Călători, probabil 2 la Arad pentru a înlocui cele 2 AM1000, dar pentru restul om trăi şi om vedea dacă la Iaşi sau la Bucureşti (pentru C-lung/Curtea de Argeş din motive politice).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6347
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11482
Data de inscriere : 03/11/2010

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Icon_minitimeVin 03 Noi 2023, 07:01

Daca nu greșesc tensiunea la prizele electrice a tuturor locomotivelor românești (indiferent că sunt electrice, diesel-electrice modernizate sau diesel-hidraulice modernizate) este de 1500 V curent alternativ monofazat! Aceasta este tensiunea la care sunt alimentate (de la locomotivă ) toate vagoanele de călători românești!

Pe vagoanele de călători am văzut că scrie 1500 V, 800 A (este cred curentul maxim absorbit de toți consumatorii electrici din vagon, funcționând concomitent, la capacitate maxima) și 50 Hz!

Daca un drum cu trenul Botoșani - Suceava ar putea fi parcurs în cca 40- 50 de minute ar fi bine- cu auto nu cred că se face mult mai puțin!
Sus In jos
cristian78




Numarul mesajelor : 27
Reputatie : 1001
Data de inscriere : 17/09/2021

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Icon_minitimeDum 07 Ian 2024, 13:05

https://www.monitorulbt.ro/local/2024/01/06/calatori-abandonati-dupa-ce-s-a-stricat-locomotiva-trenului-botosani-veresti/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18086
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23466
Data de inscriere : 05/10/2010

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Icon_minitimeMar 16 Ian 2024, 16:27

Azi este in circulație un tren de marfa probabil cereala goale de la Verești spre Botosani
Sus In jos
cristian78




Numarul mesajelor : 27
Reputatie : 1001
Data de inscriere : 17/09/2021

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Icon_minitimeMier 17 Ian 2024, 07:45

Adrian78 a scris:
Azi este in circulație un tren de marfa probabil cereala goale de la Verești spre Botosani
Ce operator, locomotiva ?
Dar spre Dorohoi apare ceva ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18086
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23466
Data de inscriere : 05/10/2010

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Icon_minitimeMier 17 Ian 2024, 07:55

cristian78 a scris:
Adrian78 a scris:
Azi este in circulație un tren de marfa probabil cereala goale de la Verești spre Botosani
Ce operator, locomotiva ?
Dar spre Dorohoi apare ceva ?

RailSea DF089
Sus In jos
cristian78




Numarul mesajelor : 27
Reputatie : 1001
Data de inscriere : 17/09/2021

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Icon_minitimeVin 19 Ian 2024, 11:58

cristian78 a scris:
Adrian78 a scris:
Azi este in circulație un tren de marfa probabil cereala goale de la Verești spre Botosani
Ce operator, locomotiva ?
Dar spre Dorohoi apare ceva ?

LDE 125 Rail&Sea remizat la iesire din statia Botosani.
Probabil va remorca pana la Veresti garnitura de vagoane Tadgs, incarcate cu cereale, apartinand DB Cargo Romania.

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Img_1413

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Img_1412
Sus In jos
Continut sponsorizat





511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
511 : Vereşti - Leorda - Botoşani
Sus 
Pagina 40 din 40Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Subiecte similare
-
» 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani
» 511 : Veresti - Botosani
» Leorda (511)
» 512 : Leorda - Dorohoi
» Veresti (500)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-
Mergi direct la: