Nu sunt genul persoanelor care fac reportaje despre excursii etc,preferand sa postez respectivele relatari la categoriile aferente... A face un reportaj inseamna a relata despre anumite evenimente deosebite , ori o excursie nu este un eveniment deosebit,insa aceasta este un eveniment deosebit.
Ieri 17.09.2012 am fost martor la un incident foarte grav ce a implicat-o pe 773 in gara de nord Bucuresti.
Delfinul 477-773 unul dintre cele mai vechi masini din clasa 477,a venit ieri cu trenul 1632 de la Oradea ,trenul fiind intarziat aproximativ 20 de minute ..
Compunerea trenului?
477-773 5x WLABmee(71-70-004,70-91-001,71-31-059,71-70-006,71-70-012)3x AcBcmee ,20-492xx,19-56,20-492xx,3x21-76.In total insumand 14 vagoane.
Din Buc.N. trenul 1632-1 continua fara primele 4 dormitoare,deci ele sunt decuplate si trase mai in fata.In spatele trenului a fost cuplata masina lui AlexD,45-318.
Cum trenul a venit intarziat efectiv o armata de ciocanari s-a napustit asupra lui.Dar unul dintre ei si-a gresit meseria,pentru cele 4 dormitoare nu au fost dezlegate,ele fiind doa despartite din conductele de frana... Astfel ca 318 a ramas cu 10 vagoane franate,si 773 cu primele 4 dormitoare .. Ok l au 'manarit' ei ce l-au manarit,si eu eram aproximativ la jumatatea trenului,cand probabil ciocanarul sef ii da mecanicului semnul sa traga trenul mai in fata...
773 porneste usurel trage de tren,dar acesta nu se misca ... Nu stiu ce zbiera unul dintre ei pe acolo .. evident mecanicul suparat ii da in goarna la 773,si monstrul a inceput sa traga cu toate antiderapajele si 10 vagoane+locomotiva franata.. evident ca la cata putere are le-a urnit din loc dar osia cu numarul 3 a inceput sa patineze grav cu scantei... la inceput am crezut ca e un defect la sistemul electric ,sau la motor..In cele 7 secunde cat a tras 773 a tras trenul jumatate de metru in fata iar vre-o 2 secunde a scos scantei ca ciocanarii cand au vazut grozavia strigau la mecanic,evident ca omul pana a realizat ce se intampla osia s a tocit...
S-au auzit zvonuri anul trecut ca va merge la Ciceu ca e puturoasa si nu trage,dar tot de BV a ramas si a urnit aprape 1000 de tone franate fara probleme.
773 in tineretile ei in gara Simeria cu Panonia cand circula la Bucuresti Nord si avea grupa de Cracovia.
Intrand in Bucuresti cu 1632
Cum arata sina cand antiderapajul probabil a cedat,sau a fost scos!si osia 3 a scos scantei ca de anul nou...
Ceea ce au facut dupa aceste incident ,auzind conversatia telefonica a unuia cu cei de la Grivita nu am sa o relatez aici in public,ca oricum traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.