Iata citeva poze si de la mine, cu putin mai multe detalii. Vedere generala dispre linii:
si dinspre digul Oltului:
"Elevatie" cu latura de nord vest:
Detaliu cu renumita tablita cu chenar:
Pentru cei ce interesati am fotografiat pe directie perpendiculara, cu zoom maxim, fiecare litera a placutei. Pot trimite fotografiile, la cerere.
Bratele de fonta care au sustinut cindva felinarele de fatada:
Intrarea in sala de asteptare; observati exceptionala calitate a materialelor si maiestria mesterilor care au lucrat:
Sa intram in sala de asteptare. Mai intii o poza cu nervurile usii:
Cam anost spatiul, sint sigur ca a vazut si vremuri mai bune:
Scaunele se potrivesc ca nuca in perete dar macar exista si sint curate.
Tavanul:
Podeaua e acoperita cu acelasi gen de placi ca si in alte gari de forma asemanatoare (Saratuica si Brosteni, de pe Urziceni - Slobozia, aflate din pacate in stare mult mai rea decit Lotru):
Alte cladiri din aceasta statie; magazia de marfuri, construita si ea pe acelasi tipar cu cele din sud (Videle - Giurgiu si Urziceni - Slobozia):
Si toaletele:
In afara de acestea, in statie mai sunt niste Fals-uri pentru carbune, un vagon de ciment - abandonat de mult - si un vagon sanitar:
Vizita in acest loc mi-a facut o buna impresie. Mi-a placut ca locul e relativ curat si ca sint flori la peron. Cineva isi "pierde timpul" si cu astfel de "amanunte" ceea ce nu poate fi decit de apreciat.