Forumul pasionatilor de trenuri din România Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania! |
| | Lehliu (800) | |
| | Autor | Mesaj |
---|
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Lehliu (800) Vin 18 Mai 2012, 22:12 | |
| Gara Lehliu luni 26 05 2009 |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8219 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Lehliu (800) Lun 21 Mai 2012, 22:55 | |
| Mi se pare ca aceasta cladire e la origine proiectul standard de pe M800, ca si Fundulea sau Branesti, numai ca a fost la un moment dat consolidata. "Coloanele" cu faianta nu stiu daca au un rol structural insa consolidarea a reusit sa o transforme intr-o cladire de o teribila banalitate. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 5854 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Lehliu (800) Mar 22 Mai 2012, 13:01 | |
| Ei m, ce sa mai zic acum ? Macar arata a curat |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lehliu (800) Mar 22 Mai 2012, 13:15 | |
| dar mai e si ceasul Garnier. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Lehliu (800) Vin 25 Mai 2012, 22:35 | |
| |
| | | cata
Numarul mesajelor : 282 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5571 Data de inscriere : 01/02/2010
| Subiect: Re: Lehliu (800) Mar 21 Apr 2015, 15:37 | |
| - TVlad a scris:
- Mi se pare ca aceasta cladire e la origine proiectul standard de pe M800, ca si Fundulea sau Branesti, numai ca a fost la un moment dat consolidata. "Coloanele" cu faianta nu stiu daca au un rol structural insa consolidarea a reusit sa o transforme intr-o cladire de o teribila banalitate.
Consolidarile s-au facut dupa 1977. Coloanele au rolul de a "tine" peretii din caramida originali. Nefericita insa este ornarea acestor cladiri cu placi de faianta (garile din Oltenia sunt campioane la asa ceva), intr-un demers estetic indoielnic care pe mine m-a dus mereu cu gandul la toaletele publice. Poate pentru ca acolo se folosea din abundenta faianta verde... Ai intuit bine, este o gara catalogata tip 1C de Toader Popescu in lucrarea Proiectul feroviar romanesc spre comparatie, cladirea de calatori in iarna lui 1954: |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lehliu (800) | |
| |
| | | | Lehliu (800) | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |
|