Din dorinta de a nu deschide un topic nou, voi posta aici niste impresii din zilele de 11.06.2009, respectiv 13.06.2009
11.06.2009:
Ruta: Cluj-Iaşi
Trenul 1834
Vagonul : 19-50-055
Vagonul arăta cam cum nu trebuie (să nu spun jalnic) în condiţiile în care existau şi vagoane 20-55. Însă pentru mine au contat următoarele:
-era compartimentat; asta a contat mult deoarece, la un moment dat s-a iscat un mic scandal în vagon şi, la scurt timp, o femeie tânără dar cu un deplasament considerabil vorbea tare la telefonul mobil destul de mult timp (fără legătură cu incidentul anterior); gândiţi-vă dacă era vagon-salon cum era. Mult mai neplăcut.
-pasagerii din compartiment au fost civilizaţi
-Sunt zone absolut superbe prin care trece trenul: tronsonul Ilva Mică-Vatra Dornei şi Mestecăniş-Păltinoasa; a fost chiar şi un incident; probleme la ventilaţia motoarelor locomotivei (40-0666), incident care a avut loc între Măgura Ilvei şi Larion, motiv pentrucare la Larion am staţionat un pic, dar n ua fost nevoie să fim tractaţi de o altă locomotivă.
În zona Sucevei am traversat o furtună puternică iar cu puţin înainte de Paşcani se poate vedea un tren de peste 1 km format din vagoane Y albastre, mai mult sau mai puţin canibalizate.
13.06.2009
Ruta: Iaşi-Cluj
Trenul: 1765
Vagonul: 19-50-050
Spre deosebire de precedentul - care mai avea puţin şi devenea saună, la acesta trăgea curentul prin spaţiul situat între partea fixă şi cea mobilă a geamului compartimentului. Şi de această dată am avut noroc cu pasagerii din compartiment. Ba mai mult am nimerit cu un inginer de la Depoul Cluj, specialist în instalaţia electrică a locomotivelor.
În general, nimeresc cu CFR-işti.