Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Timisoara Nord - Cluj Napoca cu A 1942

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
myster2008
Administrator
Administrator
myster2008


Numarul mesajelor : 1387
Varsta : 42
Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania
Reputatie : 6879
Data de inscriere : 15/08/2008

Timisoara Nord - Cluj Napoca cu A 1942 Empty
MesajSubiect: Timisoara Nord - Cluj Napoca cu A 1942   Timisoara Nord - Cluj Napoca cu A 1942 Icon_minitimeMar Dec 02, 2008 7:57 pm

In seara de 30.11.2008 am intreprins o calatorie cu A 1942 Timisoara Nord - Sighetu Marmatiei, pana la Cluj Napoca. Trenul a fost format din 4 vagoane 20-47 si 1 vagon 19-47. Ce de obicei, multa mizerie in tren, vagoane imbatranite,dar spre surprinderea mea destul de multi calatori in tren. Singura chestie ook a fost caldura din compartimente. Cea mai ciudata intamplare a fost ca dupa ce am plecat din Arad catre Radna A1942 a depasit P 2378 Arad - Savarsin care se deplasa in acelasi sens de mers cu noi...o chestie ciudata...
Sus In jos
http://www.forumtrenuri.com
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 5821
Data de inscriere : 21/06/2009

Timisoara Nord - Cluj Napoca cu A 1942 Empty
MesajSubiect: Re: Timisoara Nord - Cluj Napoca cu A 1942   Timisoara Nord - Cluj Napoca cu A 1942 Icon_minitimeLun Iun 22, 2009 1:45 am

Din dorinta de a nu deschide un topic nou, voi posta aici niste impresii din zilele de 11.06.2009, respectiv 13.06.2009

11.06.2009:
Ruta: Cluj-Iaşi
Trenul 1834
Vagonul : 19-50-055

Vagonul arăta cam cum nu trebuie (să nu spun jalnic) în condiţiile în care existau şi vagoane 20-55. Însă pentru mine au contat următoarele:
-era compartimentat; asta a contat mult deoarece, la un moment dat s-a iscat un mic scandal în vagon şi, la scurt timp, o femeie tânără dar cu un deplasament considerabil vorbea tare la telefonul mobil destul de mult timp (fără legătură cu incidentul anterior); gândiţi-vă dacă era vagon-salon cum era. Mult mai neplăcut.
-pasagerii din compartiment au fost civilizaţi
-Sunt zone absolut superbe prin care trece trenul: tronsonul Ilva Mică-Vatra Dornei şi Mestecăniş-Păltinoasa; a fost chiar şi un incident; probleme la ventilaţia motoarelor locomotivei (40-0666), incident care a avut loc între Măgura Ilvei şi Larion, motiv pentrucare la Larion am staţionat un pic, dar n ua fost nevoie să fim tractaţi de o altă locomotivă.
În zona Sucevei am traversat o furtună puternică iar cu puţin înainte de Paşcani se poate vedea un tren de peste 1 km format din vagoane Y albastre, mai mult sau mai puţin canibalizate.


13.06.2009
Ruta: Iaşi-Cluj
Trenul: 1765
Vagonul: 19-50-050

Spre deosebire de precedentul - care mai avea puţin şi devenea saună, la acesta trăgea curentul prin spaţiul situat între partea fixă şi cea mobilă a geamului compartimentului. Şi de această dată am avut noroc cu pasagerii din compartiment. Ba mai mult am nimerit cu un inginer de la Depoul Cluj, specialist în instalaţia electrică a locomotivelor.

În general, nimeresc cu CFR-işti.
Sus In jos
 
Timisoara Nord - Cluj Napoca cu A 1942
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Info trafic - trenurile intarziate [3]
» Timisoara - Oradea - Cluj Napoca - Targu Mures
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor
» Excursie Cluj Napoca - Bistrita Nord cu TFG 09.01.2012
» Excursie FeRoviaRă București Nord - Cluj-Napoca [2011]

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: IMPRESII DE CALATORIE-
Mergi direct la: